Přehledné a spolehlivé účetnictví

Účetnictví


Zpracováváme účetnictví i daňovou evidenci pro firmy, OSVČ i neziskové organizace.

Pečlivé zpracování dle platné legislativy je u nás samozřejmostí, stejně tak jako daňová optimalizace již v průběhu účtování. Zkušenost i máme s vazbou na další veřejné rozpočty, ať už jde o vyúčtování ke zdravotním pojišťovnám v ordinacích lékařů či v lékárnách, tak i podklady k vyúčtování dotací k nejrůznějším veřejným rozpočtům.

Jakým způsobem nám budete předávat podklady?

Obvykle se to odvíjí od toho, zda jste plátce DPH či nikoli. U plátců DPH je nutné měsíční případně čtvrtletní zpracování, ale i u neplátců preferujeme průběžné zpracovávání, takže bychom se s Vámi rádi potkali alespoň jednou čtvrtletně. Benefit je to především pro Vás, neboť máte průběžné informace o vaší hospodářské situaci a včasné povědomí o očekávané výši daně. Doklady je možné předávat klasickým způsobem nebo i prostřednictvím úložního disku, případně i tzv. „v krabici od bot" – prostě nám „to“ přinesete a my už doklady v souladu s předpisy roztřídíme a zaevidujeme.
Vše záleží na domluvě.


Daňový poradce
Mgr.Ing. Magdaléna Králová

" Zákony využiji ve Váš prospěch ."

Dokážeme pomoci i vaší firmě